Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Sylwetka | Emilia Belka Trafiłam pod dobry adres

Agentka, która zwyciężyła w plebiscycie popularności nie ukrywa, że jej sukcesy zawodowe wynikają ze znalezienia równowagi pomiędzy dwoma ważnymi czynnikami – zadowoleniem klienta i własną satysfakcją z wykonywanej pracy.

Wygrana w plebiscycie na najsympatyczniejszego agenta województwa łódzkiego nie przewróciła jej życia do góry nogami. Pomogła jej jednak uwierzyć w siebie i utwierdziła ją w przekonaniu, że wybrana na samym początku dorosłego życia droga zawodowa jest tą właściwą. 

Nie rozdaję autografów
Zorganizowany przez łódzki oddział Polskiej Izby Turystyki i „Dziennik Łódzki” plebiscyt okazał się przede wszystkim sukcesem dla Konsorcjum Polskich Biur Podróży. Nie tylko wygrało ono w kategorii najlepsze biuro podróży, lecz także miało w swoich szeregach najsympatyczniejszego agenta turystycznego – Emilię Belkę. Dwudziestosześcioletnia studentka – zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Łódzkim przyznaje, że wyróżnienie mocno ją zaskoczyło. Cieszy ją jednak fakt, że tego typu akcje poprawiają wizerunek turystyki, który mocno nadszarpnęły spektakularne touroperatorskie upadki. – Po zakończeniu plebiscytu docierały do mnie tylko pozytywne emocje, zarówno od współpracowników, przełożonych, jak i rodziny i znajomych – relacjonuje Emilia Belka. – Sam udział w plebiscycie był dla mnie miłym wyróżnieniem, ponieważ to klienci mnie wytypowali. Wygrana upewniła mnie w tym, że dobrze spełniam powierzone mi zadania i ludzie wracają z wakacji zadowoleni – dodaje. Poza podniesieniem morale, wygrana nie wpłynęła jednak ani na jej życie prywatne, ani zawodowe. – To nie jest tak, że idę ulicą i ludzie proszą mnie o autografy – przyznaje Emilia Belka. – Ale są klienci, którzy pytają w biurze, czy to właśnie my wygraliśmy plebiscyt. Konkurs ma pozytywny wpływ, ale chyba bardziej na samo postrzeganie Konsorcjum niż pracowników. Tak, jak miałam swoich stałych klientów, tak mam ich do tej pory. Do tego grona wciąż dochodzą też nowi, więc trudno jednoznacznie ocenić wpływ plebiscytu na tę materię – wyjaśnia zwycięska agentka. (...) KP

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 18 (16-30 września 2013)


2013-09-27 16:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter